MJ darama internetul ca ramas bun

Firma care monitorizeaza traficul online al cateva sute de siteuri de stiri (printre care CNN, BBC si Reuters), Akamai Technologies a constatat un salt al traficului la 4.2 milioane de vizitatori/minut (salt de la 3 milioane din momentul in care Michael a murit).

Akamai News Traffic Spike

Cautarea de stiri sau impartasirea de impresii a dus la gatuieli in functionarea siturilor de stiri sau a retelelor sociale. Pagini ca “Michael Jackson RIP” au ajuns la peste 100.000 de vizitatori si Twitter a mers greu peste noapte fiind in imposibilitatea de a efectua cautari.

Pagina FaceBook Michael Jackson RIP

TechCrunch arata si film emotionant despre efectul anuntarii mortii pe Twitter:

Spam-ul si malware-ul si-a facut loc imediat de dimineata, un prim val fiind un mesaj cu titlul “Confidential — Michael Jackson” care ducea spre un site de phishing/malware. Motoarele de cautare (Google, Bing, Yahoo! etc…) au scartait si ele (un timeline frumos aici si trendurile Google aici).

Michael, totusi, continua sa traiasca prin YouTube.

This entry was posted in Diverse, NewMedia and tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.